LOGOWANIE

Logowanie za pomocą Centralnej Usługi Uwierzytelniania PRz. Po zakończeniu pracy nie zapomnij zamknąć przeglądarki.

Badanie satysfakcji i lojalności klienta

Badanie satysfakcji i lojalności klienta

Szczegóły oferty

Pomiar satysfakcji i lojalności klienta jest ekspertyzą wykonywaną dla firn i organizacji non profit zainteresowanych wiedzą na temat poziomu opinii o własnej jednostce. Produkt polega na przygotowaniu i realizacji badań. Kończą się one opracowaniem raportu wraz z sformułowanymi wnioskami i zaleceniami dotyczącymi dalszego postępowania, które ma na celu maksymalizację efektywności działań ukierunkowanych na budowanie lojalności i satysfakcji klientów.

Zespół naukowy

Słowa kluczowe

  • lojalność klienta
  • satysfakcja klienta

Dane kontaktowe

Katedra Marketingu
dr Hanna Hall

pokój: L-31.24
telefon: 17 865 1598
email:

POLITECHNIKA RZESZOWSKA im. Ignacego Łukasiewicza; al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
tel.: +48 17 865 11 00, fax.: +48 17 854 12 60
Administrator serwisu:
Deklaracja dostępności | Polityka prywatności